Pearl Harbor!

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Fram mot kvällen fick jag lite feber och fick stanna inne istället för att träffa kompisar. Sjukt segt, men samtidigt vill jag ju inte bli värre. Så stannade hemma och kollade på Sveriges första Herr Hockey match som slutade med vinst. Sen kollade jag på Pearl Harbor som är en film om Andra Världskriget men ändå bra liksom. Det är ingen dokumentär elelr så utan att det är en film med huvudpersoner och så. Den var faktiskt bra och lite lärorik kanske, vilket är bra eftersom jag har prov om en vecka. Jag ska snart gå och lägga mig eftersom imorgon ska jag förhoppningsvis komma utanför dörren. Hela familjen är ledig så vi ska kanske hitta på någonting. 

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

2014-02-13 @ 07:33:46 - http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: