OS GULD!

Blev väckty vid halv 11 för att jag skulle hinne upp och kolla på Herr Stafetten i OS, som dom VANN!! Så sjukt bra är Svenskarna, 9 medaljer hittils är ju toppen! De loppet tog ju ganska lång tid och sen har jag inte gjort så mycket annat. Jag har tagit det lugnt, ätit och ska börja städa mitt rum nu. Sen ska jag även fräscha till mig lite inför morgondagen då skolan börjar igen. Kan lätt säga att detta lovet har varit de sämsta jag varit med om! De ända bra och roliga dagarna för ju fre-sön förra veckan.. Jag är i princip aldrig sjuk men just denna veckan, veckan som skulle bli så jävla bra, då blir jag sjuk.. Det är riktigt irriterande asså. Aja, det finns inte så mycket att göra, bara försöka bli bra igen så att jag kan börja träna och sånt igen. Det är nog de jag saknar mest, att träna! 

 

Kommentarer
Postat av: Miranda

vilka mysiga tofflor/skor/whateverso, vart ifrån? :)

Svar: Dom är köpta på Life :)
Anna Stockelid

2014-02-16 @ 14:52:02 - http://mirandahjalmarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: