Bio & Ögoninflammation?

Glömde av att uppdatera igår kväll men det blev lite stressigt för mig. Jag, Emelie, Sofie, Elin, Lukas och Philip gick på bio i Göteborg som började 20.30. Vi kollade på The wolf of wall street som för det första var 3 timmar långt, vilket var typ 1,5 timma för långt tycker jag ;) Så man försökte bara hålla sig vaken och hyfsat med i filmen. Dessutom var den inte alls bra, hade ingen speciell handling och hände inte mycket i den.. Och det ska ju alltid vara något mer.. Jag fick ont i ögat och det blev helt svullet och suddigt.. Så i typ 2,8 timmar satt jag med typ ögoninflammation och det var inte jätte skönt eller kul, dessutom gjorde det lite ont.. Men tillslut var filmen slut och jag och Elin kom hem till mig vid strax efter halv ett och sedan gick vi och la oss ganska direkt. Imorse gick Elin vid 8.15 så jag var uppe och sa hejdå till henne, och sen gick jag och la mig igen och sov till typ 11.30.  Nu har jag fått i mig någon äcklig thaimat som inte var god alls. Men idag blir det verkligen en vilodag, måste bli av med både förkylningen och ögoninflammationen eller vad det är, hoppas att det är något annat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: