Födelsedagar!

Som vanligt har det varit en jobbig dag. Att gå i flera timmar och låtsas att allt är som vanligt och att inget har hänt är något riktigt svårt. Att skratta och uppföra sig normalt som man gjorde innan vill man egentligen inte göra men man bara måste. Nu när dett gått 1 vecka börjar det rulla in fler frågor och stöttande ord vilket både är jobbigt och skönt/bra. Men idag fyllde min älskade kompis Elin år så då har det varit lite andra tankar på det. Sen efter skolan åkte vi till Göteborg för att köpa lite presenter till både Sofie och Elin eftersom vi ska fira dom till helgen. Nu har jag precis varit på en riktigt jobbig träning för mina fötter som inte mår särskilt bra dom heller. Nu blir det lite Top Model Sverige innan jag går och lägger mig!

 

Kommentarer
Postat av: Ackelina

Vilken glad bild :)

2014-02-26 @ 10:24:19 - http://ackelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: