Bootcut jeans!

Bootcut jeans har ju blivit väldigt populärt på senaste tiden. Jag har egentligen hela mitt liv hatat alla jeans som går ut längst ner och inte sitter tight. Men för ett år sedan så ändrades det typ. Jag testade ett på bootcut jeans på Hollister förra året och tyvärr är enda nackdelen med mina ben att dom är för korta.. Men jag tror att jag ska göra ett nytt försök men på ett par från H&M. Hela undre raden i kollaget är jeans från H&M och jag är såå sugen på att köpa dom längst till vänster. Så får se om jag kan göra det nu till våren då jag tycker att bootcut jeans är som snyggast. 


annastockelid.blogg.se

annastockelid.blogg.se by s-stockelid featuring bootcut jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: