♥Alla hjärtans dag♥

Kvällen igår blev att jag Elin och Sofie åkte till Kungälv och kollade på Hockey. En lång resa men det var kul ändå. Jag kom hem strax efter tolv och då satte jag på ett OTH avsnitt och sen gick jag och la mig. Vaknade ganska tidigt imorse vilket jag ändå tycker är ganska skönt, då får man ut mer av dagen, även om man är sjuk. Tyvärr har förkylningen typ blivit värre vilket jag bara hatar. Fick frågan igår om jag ville spela med Lerums A-lag imorgon vilket jag inte kan nu eftersom jag är så förkyld. Det hade vart så kul att testa spela med dom, men får hoppas på att jag får någon mer chans. Men imorse fick vi en liten leverans till dörren med mina sims spel, blev så sjukt glad. Då har jag något att göra denna Alla hjäärtans dag


Ta vara på denna dagen och visa för de du tycker om att dom verkligen betyder något för dig och att du älskar dom. Visa det extra mycket idag. Kompisar, pojkväv, flickvän, bror, syster, mamma, pappa, släkt, osv, visa att dom betyder mycket för dig. En dag som alla ska ta vara på tycker jag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: