Äckel..

Ja, jag är en av dom som blir arg när det inte går som man vill i program. Även om det är ett spel så fattar jag verkligen inte hur han tänkte.. Varför välja 200k och bli "hatad" av många istället för 250k och vara omtyckt?! Haha, fattar verkligen inte de.. Och jag tycker verkligen synd om Aina som blev så spelad.. Jag som hoppades på henne och ville verkligen att det skulle bli ett lyckligt slut. Men icke sa nicke. Aja, då var iallafall Paradise Hotel över för iår. Undra vad som kommer vara det stora samtalsämnet nu då när det inte finns PH längre, det är ju de man pratar om väldigt ofta. Men nu har tiden runnit iväg och jag måste gå och lägga mig nu, imorgon blir det skoldag och sedan plugg och träning. Längtar verkligen till lovet sååå mycket! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: