Välbehövlig Torsdag!

Skoldagen kändes låg idag trots att vi fick sluta ca 1 timma tidigare än vanligt. Jag var inte på bästa humör och med ganska lite sömn så var det ganska jobbigt. Efter skolan gick jag hem och lite senare kom Emelie. Väldig välbeöbligt att få vara med henne, vi pratade om allt som har hänt det senaste samtidigt som vi åt glass. Därefter kollade vi igenom massa gamla bilder, otroligt kul att se hur vi såg ut haha. Nu när hon har gått sitter jag och rensar min gamla dator från massa skit innan jag ska kolla på andra dele av Morden i Sandhamn. Imorgon är jag ledig vilket är jätte skönt och jag tror att hela dage imorgon koller bli perfekt, precis vad jag behöver! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: