Skola, bak & hemma träning!

Denna dagen har minst sagt varit väldigt lång. Med över 2 timmars rast blev skoldagen lite slapp men tillslut var den över. Då tog jag mig hem till farmor och farfar i regnet dit till slut alla kusinerna var samlade för middag och bak. tycker att sådant är otroligt mysigt och eftersom alla är upptagna så mycket så var det kul att hitta ett tillfälle. När jag kom hem bestämde jag mig för att köra lite hemma träning, så i lite mer än 1 timma tränade jag. Startade med att cykla i 35 minuter på ganska högt tempo + hög nivå för att sedan göra övningar i ca 30 minuter, lite blandade övningar men som täckte i princip alla de större muskelgrupperna. Nu ligger jag i min säng och är helt slut i kroppen, mina ben orkar knapp ta mig upp för trappan. Så nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det Lucia vilket betyder lite speciella saker på skolan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: