Måndag & Tisdag!

Tyvärr har jag inte haft tid eller ork till att uppdatera bloggen så det fick bli en liten paus såhär i starten på veckan. Men jag tänkte iallafall skriva lite vad jag gjort de två dagar jag inte uppdaterat. 
 
Måndag: En ny skolvecka som började och sista 5 dagarna innan jullovet. Vi har inte jätte mycket i skolan men det är ändå några saker kvar innan vi får jullov på riktigt så trots att man kanske inte gör så mycket på lektionerna inser man själv att det är saker att göra. Så i måndags var jag i skolan länge och när jag kom hem kollade jag på film. Senare på kvällen hade vi fotbollsträning, jobbig och intensiv men det var mycket folk iallafall så det var kul. 
 
Tisdag: Igår var dagen då vi äntligen skulle få se Håkan bion, som vi längtat och väntat. Men innan vi åkte in hade vi en kort skoldag som gick snabbt. Vid halv två åkte jag, Andrea och Fanny in till Göteborg för att ta oss till biografen i tid. Bion var så sjukt bra, man fick verkligen starka känslor från konserten, allt var bara helt underbart, vill mer än nästan allt annat att han ska göra om spelningen! Iallafall, när jag kom hem gick jag och gymmade i ca 1 timma vilket var skönt. Sedan hämtade min bror mig eftersom han fick körkort idag (!!!!), så otroligt stolt över honom. På kvällen sedan kollade vi på Baksmällan 2 och fikade lite för att fira honom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: