Julafton & Juldagen

Julafton igår var lyckad. Trots att jag inte hade någon julkänsla gjorde vi de traditionella sakerna, var hos farmor och farfar med hela släkten på förmiddagen och sedan kom farmor och farfar hit på kvällen. På eftermiddagen fick vi till och med turen att få lite snö, dock bara väldigt lite men det var inte helt grönt ute. Hela julafton var väldigt trevlig och den avslutades inte så sent vilket var skönt. Idag åkte vi in till Göteborg på förmiddagen i tro om att det skulle vara öppet, men Nordsatn hade skrivit fel och vi och alla andra blev väldigt besvikna, så det var bara att åka hem igen. Resten av dagen har jag tagit det lugnt, jag var ute och fotade en liten stund och sedan har jag bara vilat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: