2a Advent

Åå en sån helg, gårdagen var ganska fullspäckad, tyvärr ockrar jag inte gå igenom i detalj. Men vi träffades för avslutnig med damjuniorerna på Hard Rock cafè vid tre tiden igår. Där fick vi mat, bowlade, julklappsspel, massa snack och skratt. En väldigt bra avslutning på de två år jag fick tillsammans med detta lag. På kvällen igår åkte jag och Sofie för att träffa lite kompisar. Det blev en lyckad kväll som tyvärr slutade lite i ett kaos. Vaknade upp idag till samma kaos men efter en stund löste det sig och resten av dagen har jag tagit det lugnt, kollat sport, bakat och vilat. Jag avslutar denna helg med Hamilton och gör mig redo för en ny lång vecka. 
 
Här är lite bilder från gårdagen och från dagens bak.
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: