Underbara dagar hemma!

Det har varit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har varit lite upptagen och för lat för att ta tag i det. Iallafall så har jag haft några bra och sköna dagar hemma. Kom hem i Fredags och på kvällen hade jag lite tjejmiddag för att fira min födelsedag lite i efterskott och det var mysigt. På Lördagen var jag med Emelie som sov här och vi gjorde völ egentligen inget jätte speciellt. Sedan på kvällen kom lite kompisar hit som jag inte träffat på i princip hela sommaren så det var kul att träffa lite folk igen. Igår tog jag det lugnt, var med Emelie en stund och sedan var jag på träning och hade en lugn kväll. Imorse vaknade jag med otrolig träningsvärk, haha helt sjukt va otränad jag känner mig nu efter att ha varit "sjuk" hela sommarn. Idag har jag tagit det lite lugnt innan jag mötte Alicia så tog vi det lugnt tillsammans haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: