Sommaren 2014!

Denna sommaren har verkligen varit bra tycker jag. Jag vet inte riktigt vad jag gjort men trots det så har jag haft en bra sommar. Jobbat 2 veckor, vart på tjörn, vart hemma, vart med kompisar, vart på orust, vart i spanien mm. Jag kan säga att Spanien var helt klart sommarens höjdpunkt och det var så otroligt lyckat och bra att jag bara vill tillbaka hela tiden. Sedan har jag även träffat kompisar på lite olika ställen, solat, badat och gjort allt som hör till sommaren. Vädret var ju underbart i flera veckor, jag tog kanske inte vara på det fullt ut men ändå hyfsat bra. Dock var jag ju halv sjuk i ca 6 veckor med först grov förkylning, sedan hosta som inte släppte och tillslut fick jag lunginflammation.. Så i princip hela sommarlovet gick jag runt med något av detta.. Men jag ska inte klaga eftersom jag ändå hade ett skönt, välbehövligt och bra sommarlov! Här är lite bilder från denna sommaren! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: