Sjuk match!

Då är denna helgen över och jag ligger i min säng redo för att sova. Denna dagen har gått fort men det har ändå varit en bra Söndag tycker jag. Jag har rensat och fixat lite i mitt rum och tagit bort lite saker som bara legat och skräpat. Sedan var jag och spelade match. Helt klart roligaste matchen på länge men även jobbigaste. Hemma match mot Eriksberg, vi kommer dit med 0poäng och har hög motivering till att vinna denna match. Det blev en helt sjuk match som slutade 6-6! Vi ledde aldrig utan tog ikapp underläge efter underläge, men vi gjorde det så otroligt bra att jag är stolt att vara Lerums spelare. Trots att det inte blev vinst så känns det som att vi vann, otroligt nöjs över vår insatts! Nu har jag precis pluggat klart och ska gå och lägga mig, imorgon är det en lång dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: