Om en vecka..

Då är det onsdag, vilket betyder att om 1 vecka sitter jag i skolan vid denna tiden och har börjat min andra dag i Gymnasiet. Känns verkligen fel att säga så, vill ha sommarlov längre och framförallt är jag inte redo för att börja skolan igen. Men för att se lite positivt i det hela så är det iallafall ny skola, nya klasskompisar mm. Men det är ju några dagar kvar iallafall och denna dagen startade lugnt, jag har börjat rensa bland mina bilder på datorn. När jag är klar med det ska jag ta mig till gymmet som jag inte besökt på hur länge som helst, säkert 2-3 månader sedan sist.. Så nu ska jag försöka komma igång igen. 
 
Hittar så mycket bilder som jag tagit på mig själv asså, denna bilden är ca 1,5 år gamal! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: