Nytt: Blandat från Sommaren!

Här är lite nytt som jag köpt i sommar som jag inte hunnit visa. 
 
Först ut är denna magtröja som jag köpte på H&M för ett tag sedan. Riktigt skön och bra har den varit på sommaren! 
 

När vi var i Spanien köpte jag denna kjolen på ZARA. Jag är sååååå nöjd med den och det känns bra att ha en lite "festligare" kjol 


Jag fick även med mig dessa från Spanien. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det, framifrån ser det ut som en kjol och bakifrån ser det ut som shorts vilket jag gillar mycket. Jag tycker även att detta plagget känns som att man kan "klä upp" och ha till finare tillfällen. Dessa köpte jag på Pull & Bear.
 
När vi var nere i Skåne stannade vi ju till på Emporia en snabbis och då gick jag in på New Yorker och hittade denna kjolen och blev kär. Jag har letat efter en mörkare blå jeans kjol länge men inte lyckats hitta någon jag gillar eller någon som har passat.
 
 
På New Yorker hittade jag även denna svarta halv långa koftan som passar riktigt bra nu på sena sommarkvällar. Den är otroligt skön och jag gillar den jätte mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: