Lite problem!

Då har denna Torsdag gått och jag är helt slut i min kropp. Vi hade en riktigt lång skoldag idag men många lektioner som avslutade med idrott som bestod b.la av att springa, vilket var otroligt jobbigt. När jag kom hem från skolan somnade jag som vanligt innan jag tog mig till träningen. Tyvärr hade det blivit fel i planbokningen så vi fick ha en annorlunda träning idag, bestående av hinderbana mm. 
Från det ena till det andra så insåg jag att jag publicerade fel inlägg idag, alltså skulle det egentligen komma upp idag och ett annat imorgon. Aja, får bli lite konstigt denna veckan så kör jag på igen nästa! Nu ska jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen! 
Kan inte göra annat än älska denna bilden, så mycket glädje! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: