Kommande uppdatering!

Uppdateringen har ju varit ganska dålig det senaste och det finns flera olika anledningar till varför det är så, t.ex. så har jag inte varit hemma och sedan satte skolan. Men för att komma igång med lite bättre uppdatering så har jag gjort några kategorier eller typ av inlägg som kommer få en dag var och då kommer det komma upp ett inlägg från de olika kategorierna på olika dagar i veckan. Svårt att förklara men under kan ni se så ni troligtvis förstår. Under tiden kommer jag kanske lägga till fler kategorier, det beror på hur mycket jag kan uppdatera och hur mycket tid jag har. Självklart kommer jag uppdatera vanligt också, detta är bara några inlägg som kommer upp var och en, en gång i veckan! Detta sätter jag igång med veckan som kommer nu, alltså vecka 35. Jag hoppas att detta kommer funka och att det blir bättre uppdatering! 

Måndag: Låtar på repeat!
Tisdag: Ur min garderob!
Onsdag: Inspiration!
Torsdag: Tips Torsdag! 
Fredag: Från mitt sminkbord! 
Lördag: Blandat! 
Söndag: Veckans outfit! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: