Underbar vinst!

åå va trött jag blir på mig själv.. Glömde trycka på publicera knappen.. Detta kulle kommit upp för ca 1 timma sedan!
Då har jag landat i min säng med datorn och NO böckerna vid min sida. Matchen slutade med vinst för oss, 2-1, vilket trots att det var en träningsmatch var otroligt skönt och kul. Idag fick vi verkligen till spelet och alla kändes stabila och säkra så det var riktigt skönt att spela idag. Tror att det var väldigt viktigt med en vinst för oss nu som start så att motivationen hålls uppe. Dock var vi endast 11 spelare idag också, vilket såklart gjorde det hela snäppet jobbigare. Men vi tog oss igenom de 90 minuter vi spelade riktigt bra! 
Nu är min kropp så trött den kan bli och jar har verkligen ingen energi alls. Men jag ska ändå försöka plugga lite, behöver det verkligen så jag har väl inget val egentligen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: