Turnering !

Haft en otroligt skön dag förutom att jag fick ont i huvudet på slutet. Vi hade endast hemkunskap och arbetspass innan turneringen så det var underbart skönt. Turneringen gick dock inte så bra för mitt lag men jag försökte vara positiv ändå. Det är ganska skratt retande hur vissa personer går in för tävlingar asså, en del var väl för lite för seriösa enligt mig haha, men aja. Efter köpte jag och Emelie varsin glass innan jag åkte till vårdcentralen där Alicia var. Hon lyckades skada tummen ordentligt så hon väntade på sin mamma som skulle ta henne vidare till sjukhuset i Göteborg, hoppas det inte är allt för allvarligt haha. Nu ligger jag iallafall i soffan och vilar mitt huvud som känns otroligt tungt. Senare är det ju match så vilar upp mig inför den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: