Trevlig kväll!

Kvällen igår var väl trevlig, inte de roligaste jag varit med om men ändå bra. Vi fixade middag och lite sånt och när vi ätit badade dom andra, men lat och seg som jag är orkade jag inte denna gången. Försökte ett tag att få skjuts hem men lyckades inte jätte bra. Istället tog vi ett gäng lite senare tåget tillsammans när dom andra skulle vidare till Jonathan och då blev jag hämtad vid stationen av Marcus som körde hem mig. Kan säga att det var något som uppskattades till 1000 eftersom jag var trött i hela kroppen efter matchen, och jag hade verkligen inte orkat gå hem själv. Så jag kom hem strax innan 1 och då kollade jag klart på ett lost avsnitt innan jag somnade. Imorse vaknade jag riktigt tidigt av att hela familjen var uppe och rörde på sig i huset vilket lät otroligt mycket. Men nu ska jag byta om efter att ha snackat lite med mammsen så kör hon mig till samlingen snart. Match mot Sävedalen idag, en tuff men förhoppningsvis rolig match! 

Detta hade jag gärna ätit till frukost ja! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: