Stannade på skolan!

Denna dagen har verkligen gått bra i skolväg. Jag är långt ifrån skol motiverad men har fått gjort mycket på de lektionerna vi hdae idag. Stannade även ca 1,5 timme och jobbade lite extra. Då ungefär halvatiden med Alicia och även Markus som vi fick lite bra hjälp av. Så nu ligger jag iallafall lite bättre till inför NO nationella nästa vecka. Nu ligger jag i min säng och vilar vilket jag kan göra i typ 5 minuter till innan jag ska byta om till träningekläder. Jag har inte hunnit med så mycket annat än äta, plugga och vila nu men man får ju tänka att jag han göra mycket i skolan. Så nu är det träning som gäller och efter den ska jag försöka sova tidigt idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: