Springa 4km!

Då är denna måndagen slut snart och imorgon väntar NO nationella. Haha, känns som det är de enda jag  skriver om här men är hyfsat nervös men samtidigt ska det bli underbart att få det avklarat. Idag har jag pluggat framförallt. Sen gick jag ut och sprang ca 4km, vilket kanske inte är jätte långt men framsteg för mig iallafall. Första halvan gick bra men sen fick jag otroligt ont i fötterna och knäna eftersom det var så länge sedan jag sprang såhär och jag är inte direkt van. Men hoppas det var en engångs grej så det inte fortsätter. Annars känner jag min stolt att jag gjorde det, kändes bra efteråt iallafall. Eftersom det inte blev något gym idag så körde jag lite övningar efter jag sprungit vilket var väldigt skönt att göra utomhus! 

Er gillar jag väldigt mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: