Skön träning!

Träningen förut var riktigt rolig och skön idag. Vi var endast 10 stycken eftersom stora delar av laget var iväg och spelade match. Men det var väldigt skönt att vara så få, då blir de lite mer "personligt" och man kan ta det lite lugnt men ändå vara seriösa. Efter träningen skyndade jag mig lite med att duscha och äta för att sedan börja städa. Det gick faktiskt fortare än va jag trodde men ändå blev det ganska sent. Trots att tiden rann iväg fick jag för mig att måla naglarna nu på kvällen också så det har jag också hunnit med. Men nu ska jag läsa några matte sidor innan jag går och lägger mig. Imorgon är det en otroligt lång dag med ingen tid alls att vila!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: