Sjukt kul match!

Jag är så glad att jag blev tillfrågad om att spela med damlaget. Detta var en av de roligaste matcherna på länge. Högt tempo, go stämning, inte mycket fel, bra spel osv. Det var otroligt roligt och jag tycker att jag presterade bra, jag gjorde iallafall inte bort mig. Lite konstig känsla att spela med vad man får säga kvinnor eftersom vissa var lite äldre, en var i min mammas ålder haha. Men det var nyttigt och kul för mig. Jag kom hem ganska sent eftersom det var en sen borta match. Men nu ligger jag i min säng och kroppen värker igen, samtidigt som det är jobbigt är det ju lite skönt att känna att kroppen har jobbat ordentligt de senaste dagarna. Imorgon är det skola men nationella på schemat. Lite senare ska vi även ha massage på idrotten vilket jag verkligen ser fram emot, stel som en pinne på riktigt.. Så hoppas att dagen imorgon blir bra ! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: