Myskväll!

Denna dagen har verkligen varit lugn och tråkig. Ibland kan det ju vara skönt med lugna dagar men denna har verkligen varit tråkig.. Jag har bara fixat lite här hemma och suttit med datorn osv. Nu på kvällen har jag kollat på serier och även The Last Song, åå älskar verkligen Nicholas Sparks filmer, så underbara! 
Jag har även hittat min balklänning troligtvis, tvekar dock lite fortfarande men beställer den imorgon kanske. 
Jag ska nog sätta på någon film eller serie snart och somna till de. Imorgon har jag en sak inplanerat och det är att stå och hjälpa till på ICA med några i laget för att få in pengar till lagkassan. Inte så kul men det lönar sig eftersom vi kan göra roliga saker senare för pengarna. 

Idag byter vi ut godiset till vindruvor ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: