Matchen inställd..

Inspelningen gick bra, riktigt kul också. Tror det kommer bli riktigt nice att komma med dessa låtar i Spanien i sommar och även till matchen och annat! Under tiden vi höll på att spela fick vi även besked om att matchen blev inställd eftersom motståndarna inte hade tillräckligt många spelare idag.. Väldigt tråkigt eftersom jag faktiskt var riktigt taggad och såg verkligen fram emot en rolig match. Så vi fick åka hem istället. Så nu ligger jag i min älskade säng och lyssnar på musik, ganska skönt de också. Jag ska snart städa lite på mitt rum och sen ska jag kolla med folket vad som händer ikväll. Annars kör jag nog på en lugn och skön myskväll i min säng! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: