Måndag!

Idag har jag inte riktigt haft orken eller tiden till att uppdatera. Skoldagen gick bra, ganska lång men ändå okej. Efter skolan åkte jag och Elin efter att ha fixat lite saker till fotbollsplanen. Dock var vi endast där i typ en halvtimma eftersom det var varmt, vi var trötta, vi hade ingen bra boll osv. Så vi får fixa lite inför nästa gång. När jag kom hem satt jag och tog det lugnt igen stund och somnade till lite. Vid halv åtta tog jag moppen till gymmet. Riktigt skönt att komma tillbaka faktiskt, det var väldigt länge sedan sist. Idag körde jag lite blandat men mest mage och rumpa, vilket var hemskt jobbigt men känns ju såklart bra nu efter. Nu har jag små fixat lite hemma eftersom vi får gäster på Onsdag. Idag har vädret varit underbart och hoppas på detsamma imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: