Lugn kväll!

Kvällen blev verkligen kort för min del, mendet var nog bra på ett sätt. Vi var en stund hos Jonathan med några kompisar, fixade mat, pratade, lyssnade på musik, åt osv. Sedan gjorde de andra ordning sig för att åka vidare på någon fest. Men jag kände att jag inte riktigt orkade och att jag har match imorgon så jag tog mig hem. Kände egentligen för att träffa någon men det var inte någon som gjorde hoppsa steg direkt om man säger så.. Så jag gick hem och har lagt mig i sängen och kollat på lost och spelat quizkampen mot de smarta i min klass haha. Så kul blev denna fredagskvällen. Men det var väl skönt de också. Nu ska jag snart sova och imorgon ska jag som sagt upp ganska tidigt eftersom match väntar i Göteborg på förmiddagen! 

Jag och min Alicia för några veckor sedan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: