Lista om mig!

Om dig
Namn: Anna Emelie Louise Stockelid.
Födelseplats: Mölndals Sjukhus.
Bor: Lerum.
Ögonfärg: Grön/Brun.
Hårfärg: Brunt, med lite rött i.
Skostorlek: Oftast 38.
Civilstatus: Singel.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
 
Sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Njaa.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, beror på typ.
Har du varit gravid? Nej.
Har du fått ditt hjärta krossat? Nej.
Har du gråtit över kärlek? Nej.
Vem delade du senast säng med? Alicia ;)
Har du drömt om någon du tycker om? De har jag nog gjort någon gång, minns dock aldrig mina drömmar typ.
Har du haft sex på fyllan? Nej.
Har du någonsin känt dig utnyttjad? Nej.
Har du haft trekant? Nej.
Har du haft sex med någon du knappt känner? Nej.
 
Årlighet
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Skolkar du? Nej.
Gör du frukosten själv? Jag fixar till mig ja ;)
Har du suttit i rätten? Nej.
Har du strulat någon av samma kön? Nej.
Vad gör du när du blöder näsblod? Stoppar det, haha..
Vem kan du prata om allt med? Emelie.
Har du solglasögon? Ja, i väskan ;)
Vem pussade du senast? Elin tror jag, haha ;)
Vem kramade du senast? Alicia.
Vad heter ditt hårspray du använder? Got 2 be, någonting sånt ;)
vilken färg har du på tröjan du har på dig? Vit.
Känner du någon som heter nicklas? Känner inte direkt någon bra, men vet flera ;)
sitter du vid en bärbar dator nu ? Ja.
Är du blyg? Ibland ja..
Vad tänker du på just nu? Vad jag ska göra idag ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: