Glad tjej!

Detta dagen blev väldigt bra trots att jag inte pluggat mycket alls.. Det blev att jag och Alicia mest pratade, lyssnade på musik, planerade helgen mm. Men jag fick ändå pluggat lite, dock inte tillräckligt. Vi planerade som sagt helgen eller morgondagen och Lördag. Jag tror verkligen att denna helgen kommer bli hur bra som helst! Sen var jag ju på träning vilket var riktigt kul, jobbigt som satan i benen efter gårdagens träning. Men det var ändå kul och gött att komma ut och röra lite på sig. Nu ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig. Vad som händer imorgon avslöjar jag då så jag ska verkligen försöka uppdatera under dagen!

Jag längtar sååå mycket till detta, det ska bli så sjukt roligt! Bara 67 dagar kvar!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: