Full rulle hela dagen!

Jag har inte haft någon tid över idag alls. Skoldagen gick bra, skulle ju sluta tidigare idag men i fick göra no nationella labben lite efter så vi slutar tidigare imorgon också, helt underbart. Efter skolan åkte jag och hämtade Alicia så åkte vi hem till mig och pluggade. Jag tycker att vi fick gjort en del faktiskt men jag har mycket kvar. Lite senare lämnade jag Alicia och sen åkte jag till en runda för att springa. Det gick väl okej, fick ont i fötterna men klarade av 4,2 km bra tycker jag. Sen vilade jag lite och körde backintervall med några övningar på nervägen. Nu efter känns det riktigt bra! Vid åtta var jag vid fotbollsplanen för att kolla på mitt lag som spelade match, vinst med 4-0 och en riktigt bra match! Nu har jag pluggat lite och ska gå och lägga mig. Imorgon har jag framförallt prov som jag ska gå igenom lite mer nu. 

Lite mobilbilder från dagen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: