Frustrerande !

Matchen var den värsta på läng. Både otroligt jobbig och frustrerande. Riktigt varmt och jobbigt och dessutom var domaren så fruktansvärt dålig. Vi hade henne förra div 1 matchen också och hon är verkligen dålig. Så vi fick ett rött kort som var överdrivet och då blev det ännu väre att spela med en mindre spelare sista delen av andra. Aja, förutom att det blev ganska gålig stämning ett tag så tycker jag att vi period vis spelade riktigt bra och gav inte upp. Segt att tappa 2-0 som vi ledde med efter 5 min till slutresultatet 3-4.. Men vi fortsätter kämpa! För att vara lite positiva så kan jag ju säga att jag vann matchens lirare också. Haha, ritkigt fult pris dock men det är alltid lika kul att bli de eftersom man snabbt känner sig lite bättre. 
Nu ska jag fixa lite med bilderna från donsö och sen ska jag kolla på Lost. Imorgon börjar ny vecka, så underbart med endast 3 skoldagar!!

Jag älskar verkligen denna bilden, vi var så otroligt glada! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: