Ett jobbigt slut!

Denna dagen har väl varit bra. Inte jätte speciell egentligen men skön ändå. Låg ute och solade en stund på förmiddagen, strax innan två körde jag hem Alicia, sen kom jag hem åt och la mig i solen en stund till. Lite senare hjälpte jag till lite ute i trädgården som blir mer och mer klar för varje dag som går. Strax efter fem började jag göra mig iordnong för match. En match som blev ganska seg och tråkig tycker jag, som även resulterade förlust för oss. Men vi lägger den bakom oss och tar nya tag till nästa. 
Till imorgon då.. Skola vilket jag inte är sugen på alls, men det blir en kort vecka vilket är underbart. Jag hoppas verkligen på att det kommer vara sånt här bra väder ett tag frammåt nu, det gör så mycket i vardagen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: