Ett år sedan!

Då var första träningen på gräs avklarad. Det blir ju ganska mycket jobbigare att springa och väldigt ovant i början eftersom det är ganska ojämt ofta, men jag gillar det ändå. Det var verkligen perfekt väder för fotboll idag också, inte för varmt men verkligen inte kallt heller. Nu sitter jag duschad och med lite mat i magen i min säng och tänkte gå igenom lite saker inför NO nationella labben imorgon så jag kan känna mig lite förberedd. 

Måste även påpeka att det är ett helt år sedan vi var i Stockholm och såg Justin Bieber. Asså det är helt sjukt, det var sååå himla kul och bra. Haha jag blir helt galen bara jag tänker på tanken och ser alla bilder från de två dagarna vi hade där. Det var verkligen riktigt bra! 

Får bli en bild och mina två videos från konserten! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: