En bra dag!

Dagen igår var väldigt lyckad från början till slut. Aktiviteten med laget var backhoppning. Helt sjuk grej att testa på verkligen! Det var riktigt läskigt men samtidigt väldigt kul. Bilder från de kommer upp senare. 
När jag kom hem gjorde jag ordning mig nästan helt klar hemma ensam eftersom jag kände att jag låg lite efter i tiden och orkade inte flytta med smink osv till Sofie. Men sen körde mamma mig till Sofie så var vi där i ungefär 1 timma innan mamma körde oss till Mathias som hade födelsedags fest. Det är ju alltid likadan stämning i början på alla fester men senare kom vi igång och det var riktigt kul tycker jag. 
Idag är det skivinspelning med laget och därefter match som gäller. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: