Bra kväll!

Kvällen igår var jätte kul och bra. Vi var först några tjejer så grillade vi och sedan droppade det in fler och fler. Vi satt och snackade, hade musik och eld osv. Så det var riktigt trevligt och mysigt. Runt elva var vi ett gäng som åkte till donken och senare slutade det med att vi åkte till Alfred. Där var jag, Elin och Anton till kl 4, haha. Men det var en rolig kväll. Imorse väckte Elin mig för hon skulle iväg, men det var väl bra eftersom klockan var halv tolv. Nu har jag ätit lite frukost och ska gå ut och sätta mig och sola. Även idag är det hur fint väder som helst så jag ska ta vara på solen nu. Senare har jag även match vilket ska bli riktigt kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: