2 timmar på gymmet!

Efter liiite plugg och lite vila spenderade jag upp mot 2 timmar på gymmet. Körde mest fokus på mage idag kan man väl säga. Men kände att jag var otroligt trött i både ben och armar från gårdagen så det fick bli lite annorlunda idag. Men jag kom på en hel del övnigar och körde på bra tycker jag. Tog även en extra stund för att stretcha benen så jag inte är så otroligt stel. Nu har jag duschat och fått lite mat i magen så ska nog sätta på ett lost avsnitt och sen sova. Imorgon är det skola, efter skolan MÅSTE jag verkligen plugga inför NO nationella nästa vecka, och senare på kvällen har jag fotbollsträning. Så underbart att det bara är två skoldagar kvar till helg! 

Som jag längtar efter dessa sommardagar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: