Yeeeey ;D

Vi fick gå till några olika butiker för de var slut överallt.. Ovh de jag hade tänkt köpa fanns ingenstans. Men det blev ett par mellanhöga bruna Johnny Bulls iallafall! Hade egentligen tänkt köpa svarta med det fanns bara med svarta spännen och de ville jag inte ha. Men dom bruna var super fina! Dock brukar jag inte använda så mycket brunt men jag tycker ändå att dessa passade bra. Ska försöka ta bilder imorgon, det är för mörkt för att ta kort nu så ska hålla dom fina under dagen ;) När vi kom hem åt vi och kollade på idol. Så nu ska jag snart kolla på vilka som går vidare och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det skola som gäller och efter skolan ska jag plugga. Blir ingen träning för min del tror jag. Måste vila så att min förkylning inte blir värre.. 

saknar redan sommaren!!!! ;( 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: