World trade center!

Var så trött förut så somnade framför ett TVD avsnitt.. När jag vaknade hade jag inte så mycket ork så har inte pluggat något idag heller.. Men imorgon så måste jag göra det! Har även kollat på Idol. Detta var väl ett av de segaste programen eftersom dom bara sa vilka som gick vidare.. Men kollade ändå. Sen försökte vi beställa hem ett par träningsskor. Vet dock inte om ordern gick igenom för det blev lite strul.. Men hoppas de, så väntar på ett mail från dom nu med en bekräftelse! Annars testar vi nog imorgon igen. Nu ska jag lägga mig och kolla på ett TVD avsnitt innan jag somnar ;) 

Måste även påpeka att det är hela 12 år sedan attackerna mot World Trade Center hände! 
Jag har en tendens att ligga och kolla på småklipp på youtube från dagen.. 

Kan inte säga annat än att jag tycker det är såå tragiskt och hämskt! Mina tankar går till dom drabbade! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: