Vila!

De två timmarna vi va i skolan idag var extremt onödiga.. Gjorde inget vettigt så skulle lika gärna kunnat vara hemma och vilat mig istället.. Men var där och gjorde några små saker. När jag kom hem gjorde jag mig en ganska stor lunch i form av pastasallad. När jag ätit upp gick jag och la mig och vilade och har kollat på minst 3 TVD avsnitt nu tror jag. Så har verkligen vilat och tagit det lugnt. Men nu ska jag fixa mig lite mat igen för att sen åka iväg på träning. Jag åker dit så får jag se hur mycket jag är med. Mår mycket bättre nu så det är ju bra! 

 

Kommentarer
Postat av: gwen

superfin blogg :) Undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte?

2013-09-17 @ 19:19:37 - http://gwens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: