Träning!

Somade till efter att Emelie gick en liten stund innan träningen. Eller hann fixa lite till några inlägg som kommer upp när jag är iväg på klassresa torsdag-lördag. Så då kommer det kanske inte vara den bästa uppdatteringen men ska försöka fixa några tidsinställda. Men iallafall, träningen gick bra. Var väl en halv hård träning men ändå med bra tempo och sånt. Alltid gött att röra på sig. När jag kom hem gjorde jag de vanliga, duschade och åt. Och nu ska jag kolla på Idol som jag missade förut. Imorgon är det Onsdag vilket betyder våran längsta dag i skolan 8.10-15.40.. Riktigt segt men det klarar man nog av. På eftermiddagen/kvällen ska jag ta mig ner till gymmet och köra lite styrka + kanske lite kondition. Och så måste jag packa lite saker som ska med på klassresan! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: