Träning!

Efter att fått vila en liten stund förut så gick jag på träningen ändå. Mådde dock inte 100% bra så körde lite lugnare men kändes ändå bra att vara där. Annars får jag typ halv ångest ;) Tycker verkligen det är jätte kul nu! Gillar verkligen laget och är såååå glad att vi fick gå upp ett år tidigare! Iallafall, så har jag kollat på Broadchurch nyligen och ska nu fixa lite tills imorgon. Insåg förut lite för sent att jag missade lägga upp bilder från klassresan idag. Men imorgon kommer en del och sen är det nog bara max 2 kvar skulle jag tro! Så ska fixa dom nu. Mår inte 100 så ska försöka sova sen. Imorgon ska jag nog ta det lugnt, ingen träning och vila mycket. Antagligen bara en skön hemmakväll för att bli bättre. Blev uttagen till match på Söndag med div1B så då måste jag vara bra igen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: