Träning!

Träningen gick väl ganska bra. Vi spelade nästan bara match så det var ändå kul. Och det var lite mer seriös match typ för vi var två hela lag med avbytare och sånt. Så det var kul. Efter så duschade vi och sånt och sen kollade vi på filmen som Johanna gjort från Spanien. Den var riktigt bra och nu såg man verkligen hur kul dom hade det! Det varkade vara sååå bra. Så nu ska jag vara med på många insamlingar så vi kommer iväg nästa sommar också! Haha vi har ett mål till Orlando tror jag. Men då behövs det sjuuukt mycket pengar så tror inte vi komer så långt.. ;) Men jag blir glad bara vi kommer iväg! Ser redan fram emot det!! Men ska bli riktigt kul i vinter då vi ska åka skidor med laget också! wiii! Men när jag kom hem så åt jag och började sedan kolla på Wallander som jag kollar på nu. Har redan sett denna men kollar ändå typ ;) Ska fixa några fler bilder från klassresan och sen ska jag väl gå och lägga mig ;) Börjar 8.10 imorgon så ska upp ganska tidigt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: