Skola, Springa, Packa, Handla, Gymma...

Gud vilken seg dag! Hade inga jätte roliga lektioner idag.. Var ute och sprang på idrotten och det gick väl hyfsat bra.. Hade doppats på 2 minuter fortare än va det gick. Men med en sommar utan träning och onda knän och fötter får jag väl vara nöjd antar jag. När jag kom hem åt jag mellanmål och sen blev jag så trött så jag la mig och sov lite ;) När jag vaknade började jag packa inför klassresan. Har nästan packat klart med det är typ ingenting så känns som jag missat massa.. Får gå igenom allt igen. Mamma kommer hem snart så ska vi åka och handla lite saker som jag ska ha med! Sen ska jag till gymmet och köra det "vanliga" styrke passet jag brukar köra. Alltså helkropp och kanske någon kondition på det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: