Prison Break nu!

Emelie åkte hem för en liten stund sedan, vi kollade på idol och snackade en del. Tycker det var lite synd att Juliette åkte ut men hon var ingen favorit.. Men ändå lite synd, fanns sämre tycker jag. Nu har jag bytt om till lite svalare myskläder och ska sätta på ett Prison Break avsnitt. Älskar att kolla på serier. Så nu när jag precis börjat så har jag ganska bra flyt liksom. Men det är bara kul att se. Ska försöka att inte somna för sent ikväll ändå. Imorgon så har jag inga planer på dagen men senare på eftermiddagen/kvällen ska jag och tjejerna till Elin på tjejkväll. Ska bli kul och mysigt. Men åker troligtvis hem på kvällen så sover ändå hemma. Men får se om jag träffar någon innan eller vad jag gör. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: