Plugg, TV och uppdatering!

Har trots allt inte blivit så mycket plugg som jag hade hoppats på. Men har fått gjort de viktigaste. Har kollat på både Dol och Broadchurch. Tyckte de va rätt som gick vidare i idol, dock tycker jag att dom andra också var bra. Tycker framförallt att tjejerna i helhet har varit bättre än killarna detta året. Och nu i kvalveckan har många tjejer varit riktigt bra! Så ska bli kul att se vilka 5 som går vidare imorgon. Då jag kommer antagligen bara vara hemma och ha lite myskväll för att försöka bli frisk typ ;)
Juste ja, uppdaterade mobilen förut. Gillar verkligen den nya uppdateringen. Tycker att den är bra och "häftigare". Dock jämförde jag och min bror som jag en Samsung galaxy S3 våra mobilen och det är lite väl likt tycker jag. Ganska tråkigt, hade varit roligare om Apple kom men något helt nytt och inget som redan fanns.. Men jag gillar det och jag tror att det kommer vara bra! 
Nu ska jag sova för att jag ska komma upp imorgon. Slutar strax efter 14 imorgon tror jag så det är gött! :D

haha, älskar bilden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: