Mot Tjörn !

Sitter i bilen nu på väg upp till Tjörn och båten. Är väl halv bra väder typ. Lite molnigt men ändå sol och uppemot 20 grader kommer det nog bli. Så vi ska väl bara åka en liten sväng med båten för att ta vara på sista helgen.  Började igår att fixa bilderna från klassresan så dom kommer komma upp i minst 4 delar tror jag i veckan (Ett inlägg varje dag).  Ska fixa mer med de ikväll tror jag :) Men när vi kommer hem i eftermiddag så ska jag iväg på träning. Samtidigt så ska farmor och farfar komma till oss och äta middag. Så missar den men aja. Får se om jag kanske stannar med laget efter träningen också och kollar på en film om deras resa till Spanien i somras !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: