Min garderob!

 Detta är då min garderob. Den är en enkel halv stor från IKEA. Hade verkligen inte tackat nej till en walk in closet men det är denna somfår plats i mitt rum och i vårat hus ;) Dock är den riktigt full. Tar bort flera klädesplagg i månaden men köper ju en del också. Så det är ganska trångt.. Men jag klarar mig! 

 Såhär ser garderoben ut i helhet. Har ett litet utrymme längst upp, plats att hänga saker, tre lådor och längst ner ett litet utrymme där jag oftast inte har någonting! Och ja, jag har lite bilder på Justin Bieber i min garderob! 

På min garderob har jag två "lådor" från IKEA med gosedjur i ena och kartongen/lådor och lite annat i den andra. På det lilla utrymmet långst upp har jag vetekuddar, tofflor och två lådor med "minnen" typ. Lite saker som är värda att spara typ som jag inte vill slänga! 
Sen kommer hängdelen. Där jag hänger blusar, tröjor, stickat, koftor, klänningar, sjalar mm. Lite blanat alltså men saker som jag anser behöver hänga upp och som inte får plats i lådorna. Hänger det i färg ordning typ ;) Då hittar jag det lättast och har koll på saker och ting! 
I första lådan har jag pyjamaser, bikinis, skärp, olika sorter av strumpor, bh:ar och trosor. 
Kommer inte gå in så mycket på denna lådan. Den innehåller som sagt i stort sett alla mina underkläder. Vilket jag inte tycker är så intressant. Men de små lådorna som jag delar upp de i är också från IKEA och är super bra.  Delar upp allting perfekt som jag vill. 
I andra lådan har jag resten av mina överdelar. Som ni ser här så rullar jag mina kläder i lådorna. Jag insåg att det var mycket bättre för mig. Jag får plats med mer och ser mycket lättare allting. 
I raden längst till vänster har jag tjocktröjor, dock inte alla har ett antal som hänger på baksidan av min dörr. Sen har jag resten av mina stickade tröjor som jag inte känner att jag behöver hänga. På den högra sidan har jag rullat linnen, t-shirtar och någon långarmad tröja. Lite blandat liksom, saker som inte kan eller inte får plats att hängas. ( En hel del är  tvätten så annars kan det ligga lite på varandra)
I lådan längst ner har jag alla mina underdelar. Längst in har jag till vänster leggings och till höger tre kjolar. På första raden (raden längst in) har jag från vänsten några par mysbyxor. Sen har jag mina shorts till vänster. På Raden längst ut har jag alla mina jeans. Från vänster till höger har jag sorterat dom beroende på hur mycket jag använder dom. Så längst till vänster är dom jeansen jag använder minst och till höger dom jag använder mest. Älskar att ha det sorterat såhär, hittar de jag söker mycket fortare än annars! 
Och under alla lådorna finns det ett litet utrymme där jag bara har en fleecetröja och en Justin Bieber tröja som jag aldrig använder och som jag inte har plats till någon annan stans! 

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

2013-09-06 @ 16:24:51 - http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: